dijous, 22 de març del 2012

Records

Fillones,
He anat a la mar i vos he sentit aprop. Dins la ràbia del dia he pogut trobar una estoneta de pau i recordar-vos, sempre recordant-vos.. 

Petitona meva,
Estic tan contenta d'haver-te pogut veure. Eres tan guapa! Tan petita, però tan perfecta. Ara duríem 22 setmanes juntes. Ja començaria a notar millor els teus moviments. No et vares deixar notar gaire, la teva germana es feia veure més que tu. Eren papallones dins la panxa. Això si, passaves molt de temps col·locada a un lloc del meu ventre que, si he de dir la veritat, no em feia estar molt còmoda, pero feia que sempre t'hagués de tenir present.

Heu estat tan diferents... Record la primera ecografia de la teva germana. No hi havia manera de mesurar-la, de tant com es movia. En canvi tu sempre has estat més tranquil·leta i et vàrem poder veure molt bé. Vares aixecar un bracet, com si saludassis.

A poc a poc, entre la ràbia i la pena, em vénen al cap moments que hem viscut juntes. No sabia que, a la llarga, m'agradaria recordar-ho. 

Si pogués tornar enrera faria les coses tan diferents... Disfrutaria més del temps que heu estat dins jo, els faria més conscients. M'ilusionaria més i guardaria "tresors" dels moments que hem estat juntes. Pensava que era millor no fer-me il·lusions per si no anava bé, que ja hi seria a temps, que en néixer ja faria... No sabia que precisament tots aquests records serien els que m'ajudarien a estar millor.

Vos enyor, vos estim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada