dijous, 7 de juny del 2012

Tres i nou mesos

Petitones...

Un mes més. A vegades ho veig tan aprop i d'altres tan enfora... 

A les 19.30 encendré dues espelmes, com cada mes. L'hora en que aproximadament vareu sortir del meu cos. Em sembla increíble la quantitat de coincidències que hi ha entre vosaltres. D'alguna manera us convertiu en una. 

Avui faré mil abraçades i besades al peluixet que havia de ser per vosaltres i que m'acompanya en els moments més durs, per poder-vos sentir més aprop, d'alguna manera. Totes les besades i abraçades que no us puc fer a vosaltres.

Feia molt de temps que no plorava, però en dies com avui no ho puc evitar. Fins i tot n'estic contenta, perquè és alliberador. Sabeu que estic bé, que sóc feliç encara que no us pugui tenir en braços, com jo voldria. Així que permeteu-me aquests moments d'enyorança. 

Vos estim molt confitets meus. 

Mamà 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada